Μάιος στη Νικόπολη του Πόντου: Από την «πόλη της νίκης» στη σφαγή του 1915 – Μνήμη πάνω στα τείχη

1 month ago 6

Ο Μάιος δεν είναι ένας ουδέτερος μήνας για τη Νικόπολη του Πόντου. Είναι ο μήνας που επιστρέφει ξανά και ξανά στη μνήμη της – από την ίδρυση μιας πόλης-σύμβολο νίκης μέχρι μία από τις πιο σκοτεινές στιγμές της ιστορίας της.

Η κωμόπολη, γνωστή στους Πόντιους ως Γαράσαρη και σήμερα κατόπιν πρότασης του Μουσταφά Κεμάλ ως  Σεμπίν-καραχισάρ (Şebinkarahisar στα τουρκικά, στην επαρχία Κερασούντας), ιδρύθηκε το 66 π.Χ. από τον Πομπήιο ως Κολώνεια, μετά τη νίκη του επί του Μιθριδάτη ΣΤ’.

Διαβάστε περισσότερα στο pontosnews.gr 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2026. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-