Ο Αλέξης Τσίπρας κάνει σήμερα μέσω της «Εφ.Συν.» μια απολύτως σαφή και συγκεκριμένη παρέμβαση στην ελληνική κοινωνία. Υπεύθυνοι γι’ αυτό είναι η κυβέρνηση και φυσικά ο Κυρ. Μητσοτάκης που ξεπέρασε κάθε όριο κυνισμού και πολιτικής αχρειότητας με την παρουσία του προχθές στη Βουλή.
Ο πρώην πρωθυπουργός θέτει το ερώτημα που τείνει να γίνει υπαρξιακό για τους Ελληνες: Ως πότε ως πολίτες που νοιαζόμαστε για το μέλλον, το δικό μας και της χώρας, θα ανεχόμαστε την πιο κυνική και διεφθαρμένη κυβέρνηση της Μεταπολίτευσης, την κυβέρνηση Μητσοτάκη;
Το ερώτημα αυτό δεν αφορά μόνο τους πολίτες. Ο Αλέξης Τσίπρας το γνωρίζει πολύ καλά. Γι’ αυτό και σημειώνει ότι αυτή η κυβέρνηση δεν πέφτει γιατί δεν έχει απέναντί της ισχυρή και αληθινά εναλλακτική κυβερνώσα δύναμη και πρόταση. Σε αυτό το πλαίσιο προαναγγέλλει ότι σύντομα θα πάρει σάρκα και οστά η δική του πολιτική πρωτοβουλία. «Ζυγώνει η ώρα που όλοι θα κληθούμε να αναλάβουμε τις ευθύνες μας», υπογραμμίζει με νόημα.
Ο πρώην πρωθυπουργός δεν λέει κάτι πρωτότυπο ή καινούργιο καθώς εδώ και πάρα πολύ καιρό έχει διαπιστωθεί το πολιτικό κενό απέναντι στην κυβέρνηση. Ο ίδιος, όταν αποσύρθηκε από την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ μετά την εκλογική συντριβή του 2023, διαπίστωσε την ύπαρξη αυτού του κενού, μίλησε για την ανάγκη ενός νέου κύματος στο τότε κόμμα του και άφησε ανοιχτό τον δρόμο να καλυφθεί αυτό το κενό.
Δεν καλύφθηκε. Το νέο κύμα που είχε ανάγκη ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν τελικά το τσουνάμι που τον διέλυσε με αποτέλεσμα να χάσει τη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Το ΠΑΣΟΚ υπό τον Νίκο Ανδρουλάκη, που έγινε αξιωματική αντιπολίτευση, δεν κατάφερε κάτι περισσότερο. Και η πολυπόθητη ενότητα Αριστεράς-Κεντροαριστεράς δεν ήρθε ποτέ. Κατά συνέπεια η επιστροφή Τσίπρα επιβάλλεται από την αδυναμία όλων των άλλων. Δεν ήρθε. Τον έφεραν.
Δεν ήρθε. Τον έφεραν
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας









Greek (GR) ·
English (US) ·